کد خبر : 93154
تاریخ انتشار : 7 اسفند 1390 9:30
تعداد مشاهدات : 384

کاربرد رنگ درآرم


مقطع  تحصیلی . شماره ثبت163

کارشناسی ارشد ارتباط تصویری
 
عنوان پایان نامه نظری
کاربرد رنگ درآرم
استاد راهنمای پایان نامه عملی -- استاد راهنما پایان نامه نظری لاری ،  مریم
استاد مشاور
شوشه ریز ،  صدیفه
 
نام دانشجو       عباسی سرچشمه،محسن
ماه دفاع شهریور سال دفاع 1388
چکیده پایان نامه :


این پایان نامۀ، با هدف بررسی قابلیت و مفاهیم رنگ و ترکیبات رنگی در آرم به روش کتابخانه و مشاهده ای انجام شده است. در طراحی آرم، علاوه بر فرم و فیگور، رنگ نیز نقش مهمی را ایفا می کند و دارای توان مندی و قدرت نفوذ و بیانی خاص است که در بسیاری از موارد دارای معانی سمبلیک یا تداعی کننده احساسی است و از آن در حساسیت بخشیدن در جهت تقویت، تأثیرگذاری، تأییدکردن و بهره گیری مؤثر در آرم استفاده می شود. بدینوسیله می توان با مخاطب ارتباط بهتری را برقرار کرد و پیام موردنظر را با سهولت بیشتری منتقل نمود. با پیشرفت سریع تکنولوژی و وجود دستگاه های پیشرفته چاپ و گسترش رسانه های دیداری مانند شبکه وب و تلویزیون، امروزه آرم از رنگ مجزا نیست و می توان آن را با ترکیبی از سطوح کاملاً تخت و یا رنگین کمانی از رنگ با محدودیت های کمتری نسبت به گذشته ایجاد نمود و با نگرشی مجدد به نحوه استفاده از رنگ در طراحی آرم، به آرامی دست یافت که درکی قابل اطمینان تر، مدن تر، موثق تر، قدتمند تر، مترفی تر و دوستانه تر خواهد داشت.

کلید واژه ها:
آرم، نشانه ، رنگ
 


نظر شما



نمایش غیر عمومی
تصویر امنیتی :